A Global Spider Kft. teljesen egyedi fejlesztésű portálokkal foglalkozik, amik teljesítik azt a követelményt, hogy minden tartalmi rész dinamikusan, egy adminisztrátori felületen szerkeszthető. A formázott szöveges (statikus) oldalakat az üzemeltető egy Word-szerű online szövegszerkesztő segítségével töltheti fel és módosíthatja. Minden portálunk tartalmaz egy média menedzsert, ahol a portálon használt képeket, animációkat, dokumentumokat és videókat lehet kezelni. A többi modul minden esetben egyedi módon a megrendelő igényei alapján van kialakítva. Fontos kiemelni, hogy a portálok alapja is egyedi fejlesztés eredménye és nem használunk ingyenes alapmotorokat (pl.: php-nuke, joomla, drupal, wordpress), mint sokan, akik az ilyen ingyenes termékeket csupán testre szabják, majd sajátként értékesítenek. Az ilyen oldalakból több 100 millió van az interneten, és a Google ennek megfelelően negatívan méri az értéküket is.

A dinamikus tartalomfeltöltés terhet is ró a portálok üzemeltetőire, mivel így nekik kell a lehető legbőségesebb releváns tartalommal kitölteniük a portál oldalait. Ha ezt nem teszik meg, akkor nemcsak alacsony értékű portállal fognak rendelkezni, de a Google sem tud megfelelő tartalmat indexelni.

Webáruházak

Egy webáruház tipikusan üzleti alkalmazás, amit a tulajdonosa abból a célból üzemeltet, hogy rajta keresztül megrendeléseket szolgáljon ki. Ahhoz, hogy egy webáruház ezt a tevékenységet megfelelő hatékonysággal támogassa, számos szempontnak kell megfelelnie. Ilyen lehet a webáruház logikai felépítése, kezelhetősége, a gyors rendelés leadás, rendeléskövetés, stb..

Egy webáruház jellemzően a következő látogatókat szolgálja ki:

  • Vannak, akik konkrét terméket keresnek konkrétan az Ön webáruházában.
  • Vannak, akik körbenéznek konkrétan az Ön webáruházában.
  • Vannak, akik véletlenül ráakadtak az Ön webáruházára és vetnek rá egy pillantást.
  • Vannak, akik nem ismerik az Ön webáruházát, de egy Ön által forgalmazott terméket keresnek valamely globális kereső (pl: Google) segítségével.

Egy webáruháznak feladata, hogy egyszerre tudja kiszolgálni ezeket a változatos igényeket.
Nem szabad elfelejteni, hogy az új vásárlók nem bukkannak rá véletlenül egy webáruházra. Ezt vagy költséges reklám hatására teszik (pl.: szórólap, hirdetés), vagy ingyenesen elért jó pozíció hatására a keresőkben. Ez utóbbit nevezik keresőoptimalizálásnak.

Egy webáruház legfőbb alkotóeleme a kategorizált termékek katalógus, amihez kapcsolódik egy rendeléskezelő rendszer.

Tekintse meg webáruházas referenciánkat »

Turisztikai portálok

Egy turisztikai portál nagyban hasonlít egy webáruházra abban az értelemben, hogy hasonló típusú látogatókat kell kiszolgálnia, viszont más a célkonverzió. Egy webáruháznál a célkonverzió a rendelés leadása. Egy turisztikai portálnál lehet foglalás leadás, de lehet egy turisztikai ajánlat egyedi látogatóinak a száma, vagy egy megadott hirdetési linkre történt átkattinások száma is.

Egy turisztikai portál legfőbb alkotóelemei a turisztikai egységek, ami egy hotel esetében a szobák és a csomagajánlatok, míg egy komplex portál esetén maguk a szálláshelyek. Ezeket lehet kategorizálni típusaik szerint, de be lehet sorolni földrajzi helyekre is.

Tekintse meg turisztikai referenciánkat »

Üzleti oldalak

Ide tartoznak azok a portálok, amelyek egy-egy cég tevékenységét mutatják be, termékeikről és szolgáltatásaikról adnak felvilágosítást a látogatónak. Ezek a portálok közvetlenül nem termelnek bevételt, pusztán referenciaadási és kapcsolat felvételi lehetőséget biztosítanak. A célkonverzió ebben az esetben az ügyfél és a szolgáltató egymásra találása, tehát a közvetlen kapcsolatfelvétel.

A magyarországi kis- és középvállalkozások nagy része igencsak el vannak maradva ezen a téren, mivel kötelező feladatként tekintenek egy céges weboldalra és költségmegtakarítás címén a lehető legkevesebbet költik rá. Ez a takarékoskodás oda vezet, hogy semmilyen, vagy nem megfelelő céges oldallal rendelkeznek, ezért a weboldalak nagy része nem éri el a célját, nem hoz üzletet.

A legnagyobb hiba az szokott lenni, hogy az oldal teljesen statikus, a tartalmat nem lehet dinamikusan szerkeszteni és bővíteni, így csak alapadatokat, elérhetőségeket tartalmaz, tehát internetes telefonkönyvként működik. Egy bemutatkozó oldalnak tartalmaznia kellene az értékesített termékek és szolgáltatások részletes jellemzőit, leírásait, képeit és lehetőség szerint az árait is.

Tekintse meg céges referenciáinkat »

Facebook alkalmazások

Egyre inkább ráébred a Magyar online üzleti világ arra, hogy egy 500 millió felhasználót tömörítő internetes portál komoly üzleti potenciált rejt magában. A Global Spider Kft igyekszik lépést tartani a trendekkel és az új kihívásokkal, ennek megfelelően a Facebook-ra is fejleszt alkalmazásokat. Egy ilyen alkalmazás lehet egy üzleti portál, vagy akár egy webáruház kiegészítő funkciója, ami az adott portál tartalmát és funkcióit elérhetővé teszi a tulajdonos Facebook rajongói oldalán. Ilyen lehet pl egy szálloda foglalási rendszere, vagy egy webáruház terméklistája rendelési lehetőséggel. Egy Facebook alkalmazás lehet a meglévő portáloktól független tartalommal és funkcióval ellátott, csak a Facebook miatt létrehozott alkalmazás is. Az ilyen alkalmazások célja egy adott rajongói oldal népszerűsítése, csatlakozott rajongóinak száma növelése céljából. Ilyen alkalmazás lehet pl egy fotópályázat.

Tekintse meg Facebook-os referenciáinkat » 

Egyedi szoftverek

Ipari automatizálásban használt és egyéb kereskedelmi, vagy ügyviteli szoftverek fejlesztése. Olyan megoldások tartoznak ide, amikre nem létezik úgynevezett dobozos szoftver, vagy az egyedi igények nem teszik lehetővé azok használatát.

Tekintse meg egyedi szoftverfejlesztési referenciáinkat »

 

<< Vissza